основи композиції


Previous Entry Share Next Entry
Крапка:
kompoza
Візуально крапку, як самостійний об'єкт легко прослідкувати в роботах Жоана Міро ( Joan Miro ). Він дуже конкретно відділяє крапку від плями. В його роботах характеристики крапки звучать в повну силу. Ми навіть можемо прослідкувати той момент, коли крапка збільшуючись і стає плямою.
73.76 КБ

На цій роботі Міро ми бачимо скупчення крапок. Їх сила значно збільшується і навіть здатна врівноважити композицію з настільки важких фігур.

162.83 КБ

В цій роботі Кандінського крапки збагачують складну форму. Художник залишає для крапки багато самостійного простору і тому її звучання досить авторитетне.

64.25 КБ

Взагалі не залишає простору для крапки Жорж-П'єр Сьора ( Georges Seurat ). В такому стані крапка перестає існувати самостійно і стає просто частиною форми. Можна добавити, що крапка в творчості Сьора грає дуже велику роль. Саме на характеристиках крапки, як першоелементу побудоване все мистецтво пуанталізму. Пуанталізм - художній прийом, в якому крапка будує всі форми. Завдяки кольору крапки автор передає просторовість і рух повітря, а також має змогу максимально різноманітити кольорову палітру. 
101.90 КБ
Фрагмент:
138.25 КБ

В роботах
Обрі Бердслея ( Aubrey Vincent Beardsley ) крапка є частиною орнаменту. Також скупчення крапок в цьому випадку відповідає за градацію тону.

367.98 КБ
Фрагмент:
317.12 КБ


?

Log in