основи композиції


Previous Entry Share Next Entry
Пляма:
kompoza
Приклади на пляму почну з просто геніальної української авангардистки Олександри Екстер. Я обов'язково присв'ячу їй цілий запис, тому тепер особливо зупинятися на її біографії не буду. Скажу тільки, що дуже круто, що вона саме українська авангардистка, Це мене  зігріває навіть під час снігу 15 березня))
36.45 КБ
Плями в цій роботі мають два характери: спокійно-геометричні, які йдуть до центру і хижі, динамічні, трикутні зі своїм ритмом. Зверніть увагу, що насправді цих плям всього три, але із-за їх контрастної форми і кольору, вони тримають ідеально напруження в правому верхньому кутку і в центрі. При цьому всі інші монохромні плями прямокутної форми тримають низ і добавляють рух. Мінімально по центру підтримали контраст кольору світло жовтою плямою і все тримається купи просто ідеально. 
51.02 КБ
Дуже логічно вивірена композиція Казиміра Малевіча. Казимір Малевіч - відомий авангардист, який створив напрямок авангардизму під назвою "супрематизм". Це напрямок, де колір і форма звільнилися від предметності, і саме вони (колір і форма) стали найважливішим змістом роботи і творчості. 
На данній композиції ми можемо прослідкувати дуже яскраво заявлений центр формату. Квадрат ( найбільша пляма ) і лінія створюють діагональ, а чорний прямокутник пересікається з ними по горизонталі. Всі інші плями підтримують або горизонтальний, або діагональний рух в ритмі. АЛЕ, є невеличкий "другий голос", який трохи відхиляється від цих двох напрямків, і саме він створює неповторність композиції, дразнить нас і привертає до себе увагу. Ось невеличка підсказочка по напрямкам розташування плям на форматі ( мої улюбленні моментики помічені блакитним ): 
81.23 КБ
Пабло Пікассо полюбляв коллажі, ідею яких  він піддивився у свого товариша Жоржа Брака, але у свою творчість ввів геніально. На данному колажі ми бачимо цікаве розміщення плям, де плями ідеальної геометрії підтримані дуже мальовничими "рваними" плямками трохи іншого тону. Додатковий ритм створюють шматочки шрифту і ліній. 
32.99 КБ
Як завжди цікаве і складне розміщення і поєднання плям в роботі В. Кандінського. Ми бачимо на цій роботі дві основні групи плям різної маси. В центральній групі ми бачимо основну взаємодію плям розміщених по вертикалі і по діагоналі. Менша група плям в нижньому лівому кутку підтримує композицію. Дуже важливу роль грають оранжеві криві лінії, які стримують всі плями в центральній групі по краям. Це відбувається із-за їх контрасного кольору, який підтримує центральний оранжевий прямокутник і ритмічного руху, який ніби "обрамляє" групу плям зверху і знизу. Навіть такі складні композиції треба розглядати і будувати поступово рухаючись від основних мас і взаємодій, до другорядних. При цьому ми врівноважуємо всі основні рухи в групах і на форматі. 
54.43 КБ
59.33 КБ
На закінчення пару сучасних композицій на герметричні плями. Автор Josh Lambert. Роботи дуже лаконічні, але зробленно все грамотно. 

343.43 КБ 295.00 КБ 550.26 КБ

  • 1
Круто. дуже круто. Я читаю внімательно,

дуже дякую)))

  • 1
?

Log in